o projektu | o nás | soutěž | dotazník | email
Jak začít se zapojováním
Základní informace o zapojování
Techniky zapojení veřejnosti
Metodiky
Případové studie
Zapojování pro pokročilé
Jak organizovat zapojení veřejnosti
Techniky zapojení veřejnosti
Metodiky
Případové studie
Odkazy
Poradna
Kde to vře
Knihovna

Výhody

  • lidé mohou navštívit výstavu v jim příhodném čase
  • grafické prezentace mohou občanům pomoci vizualizovat navrhovaný záměr
  • lze zaměřit na konkrétní cílovou skupinu podle umístění výstavy
  • podněcuje občany k předání podnětů, názorů a připomínek rozhodovateli
  • vzhledem k tomu, že se výstava nachází na frekventovaných veřejných místech, není nutné organizovat příliš velkou informační kampaň
  • může oslovit občany, kteří ještě nebyli identifikování jako zainteresované strany