o projektu | o nás | soutěž | dotazník | email
Jak začít se zapojováním
Základní informace o zapojování
Techniky zapojení veřejnosti
Metodiky
Případové studie
Zapojování pro pokročilé
Jak organizovat zapojení veřejnosti
Techniky zapojení veřejnosti
Metodiky
Případové studie
Odkazy
Poradna
Kde to vře
Knihovna

TELEFONNÍ LINKA

Hotline je jednoduše zapamatovatelné telefonní číslo, které je zveřejněno různými informačními prostředky. Veřejnost má možnost získávat informace, klást otázky nebo podávat připomínky ke konkrétnímu problému. Může být zřízena jako telefonní servis zdarma. Může být obsluhována jedním pracovníkem, jehož zodpovědností je zodpovídat dotazy, přijímat připomínky a poskytovat dodatečné informace, aby uspokojil občana, který telefonuje. Lze modifikovat jako Hotline bez přítomnosti pracovníka pouze ke sběru připomínek.